8.06.2011

真系無耐啊!

啥啥 5:50 PM
有時候呢,我好唔明白點解D人咁無文化嘅,每寫一篇嘢咧都有人啊芝啊咗系個度。
你唔認同唔緊要,但系呢,講野都卑返少少禮貌啦!因乜解夠講說話咁咄咄逼人嫁?
將人地同個D企街嘅雞婆擺埋一起嚟講,又話人地冇讀physics,唔識呢D唔識個D。。。
哇。。。乜你讀得好多咩?好勢利咩?我點解唔覺嘅?
如果系個有讀過書的人,邊會咁講嘢嫁?我就話你讀書讀屎片啦!
真系唔明白尼D人講野系咁野蠻嘅!

人地話人地寄嘅嘢打爛嗮,又冇得賠,更系嫐啦!針唔吉都肉,又邊知痛咧?就算系他唔ngam,你都可以講解卑人聽嘅嘛,一出聲就在個su閙,真系無文化~大家嚟睇下D人寫乜啦。

【【【话不可以乱说, receipt上面有写明的, 你自己发鸡盲看不到就不要把事情诋毁在别人身上! 货寄不出, 被退回来, 一定会通知你去拿, 还是自己听不到电话响还是什么. 还有, 快邮就是那么贵, 嫌贵就别寄快邮! 那么多人寄都不会有事, 你的有事情肯定是你没有交待清楚, 事发后就把事情来在别人什么, 这男人怎么当的? 别当男人好了, 跟pasar的鸡婆坐一起, 聊是非就好了! 你的包装有问题, 就打破了就该自己负责, 包装方法不对不一定里面全部东西都会打烂, 没脑的! 如果运输粗鲁就应该是全部都会破. 读physics没读到还是根本没有脑袋去思考. 骗小孩子, 看你样子都不像拉! 我寄那么多次, 也有很多朋友寄过, 没有一个发生过这样的事, 是你的问题就别来在别人身上! receipt后面是有写明, 你没有看或者看不到就是你的问题, 说别人, 你还不是一样把事情赖在别人身上!】】】

人地就系遇到呢個問題嘛,都冇法嘅啦!最毒系呢句;【别当男人好了, 跟pasar的鸡婆坐一起, 聊是非就好了! 】。。。

真系無耐啊~

上述事件系因一件郵包引起的爭議。或者從旁人角度睇來呢,寄嘢嘅人應當在包裝的郵包上寫上【裏面有玻璃,請小心輕放】字眼,以引起運輸工人的注意。既然唔發生都發生咗咯,當做教訓咯。

查實我當時都有卑留言,原因系因為我亦有類似的經驗,不過就唔系寄玻璃郵包啦,系因為我寄嘅文件寄咗大半個月,一點消息都冇,直到我嘅朋友打來問我時,我先發覺唔妥。我好嫐嘅系,點解郵寄公司冇將我嘅嘢寄出去,又冇打電話通知我或者系我嘅朋友?如果我唔去問,豈不是害死我?(因為份文件對我很重要,冇咗拒,我可能畢唔到業嫁!)郵包公司嘅人好唔友善咯,又聲大夾惡添,系我覺得好無爽,所以我先會咁嫐jek。加上發生嘅事同當時人系在同一間郵寄公司,所以就comment下,話卑當事人知,我都有試過。

但系就系卑個位小妹妹嚇稱咗,所以都最後就deleted咗啦。我都擔心我嘅留言再卑攻擊,之後就唔敢再comment啦。。廢事拿屎上身啦。。。

4 comments:

啥啥 on August 6, 2011 at 9:41 PM said...

今天下午再進去睇個份notes時,經已發覺被刪除咗啦。。ooooo冇得睇咯~

後來發現當事人卑另一個人嚴重攻擊,仲勁爆出當事人嘅某某親戚開嘅食店有很多蟑螂。

點解D人。。咁無文化嫁,一件事還一件事啦!又扯埋一起講。。時下嘅年輕人真系實在好無文化!!!!

haiz。。。真系無耐,無耐~加很無耐~

啥啥 on August 6, 2011 at 10:22 PM said...

不過想下想下啊,距地有好似講得幾啱咁。。。在面子書度唱衰人地又好似唔系幾好咁。。真系矛盾~

算啦。。事情都告一段落咯~唔關我事啦!

ckyue on August 7, 2011 at 12:23 AM said...

i know which notes u talking abt...daniel's note rght? i not manage to leave comment taht time...now delete...haiz....wat a waste...
wun get shoot la...if u dun directly shoot her...but if she really did, jz ignore her.

the cockroaches thing...is girl's relative o who?

啥啥 on August 7, 2011 at 12:45 AM said...

the cockroaches available in the daniel's relative's shop.

in taman bandar baru de~ haiz... shop's name oso appeared in that notes.

that people named roses john commented, he said, 有很多蟑螂,不是很多,是上百只。。。


真系 瓦老eeeee.....

Post a Comment

 

❤啥啥干啥事❤ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting