8.08.2011

我們の紀念冊

啥啥 11:45 PM
今日,細妹突然翻出中學時的紀念冊,翻啊~翻啊~ 睇到好多老死寫卑我D畢業留言~
呵呵~好好睇啊!總覺得好好懷念添~

哎喲。。突然覺得自己好似好老咗咁。。經已畢業九年啦~ 明年邁入第十年啦~
時間過得真系快,不知不覺,大家都好有所成就咁,凈返我好似乜都冇做到咁。。。
好失敗添。。。最記得當年常將校歌唱成咁:

“賠錢!賠錢! (劉建爭我錢!劉建掙我錢!)--粵語,
金寶山有鬼,霹靂河(浸水)-粵語
我校山樣矮,水樣短,
懶惰學習,努力(拍拖)--粵語
以不息自強,訓教兼施,手腦不用,死人重致遠,
向上!向上!同心創造!同聲歌頌!自強不息我···賠錢!”

真系好笑。。。想當年啊。。。相當年啊。。

個日my fm先講到尼個話題~ 仲播咗首歌仔添。。。

我們の紀念冊--twins。。。
令我想起好多往事。。。



其中有一份畢業留言要寫卑我の班長慧詩,但系唔知點解冇卑到拒,再睇下自己寫咗D乜,真系有夠經典啊!

內容系咁嘅:

我個大名叫冰櫥,同你一樣四隻眼!唔講你唔知,原來同樣系個人!眼耳口鼻我都有,你話我系唔系好似個人?同你一樣返學都穿裙,你系正長,我副長,人地穿鞋唔穿襪。我就好似慧詩咁,鐘意穿BRA扮性感~慧詩叫我唔好咁,因間技術唔好嚇稱人。慧詩話拒自己身材好似葫蘆咁!十足36、24、36咁。。。點知扮到水桶咁!慧詩對我咁。。。打我個頭,好似蠟筆小新卑阿媽打咁。。。起咗兩座紅毛樓在頭度。。。嗚嗚。。


真系好佩服我自己啊,點解可以寫得咁有押韻嫁。。。哈哈。。

叫我嫁下再寫D咁嘅文章,真系冇本事咯。。。。

再睇下,另一篇好可愛の畢業留言啦~


我可愛の燕琪小學老死兼搏殺好友,留言。。。

0 comments:

Post a Comment

 

❤啥啥干啥事❤ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting